Zussenliefde bereikt honderden lezers per dag...
Dagelijks bezoeken honderden vrouwen (en mannen) zussenliefde.nl. Made by Bob verzorgde de huisstijl, website, digitale strategie en communicatiekanalen voor Zussenliefde.
Zussenliefde is onder andere gebouwd met
Overview
Dagelijks bezoeken honderden vrouwen (en mannen) zussenliefde.nl. De website spreekt een specifieke gebruikersgroep aan: christelijke vrouwen. Hierdoor is een vertrouwde thuisstijl van groot belang. Hiervoor heb ik een WordPress-thema ontwikkeld waarmee de sfeer van Zussenliefde perfect tot uiting kwam.
Naast een vertrouwde stijl is met zo’n bezoekersaantal performance van groot belang. Onder alle omstandigheden moet de website snel te bereiken zijn. Hiervoor is speciale caching voor WordPress websites ingebouwd, en worden afbeeldingen automatisch gecomprimeerd zodat deze sneller inladen.
Via verschillende kanalen komen bezoekers naar de website. Denk hierbij aan Facebook en e-mailcampagne met Mailchimp. De streams naar de website toe zijn perfect ingericht om de doelgroep van alle leeftijden te bereiken. Zo wordt de doelgroep t/m 40 jaar bereikt met Facebook. De doelgroep vanaf 40 jaar wordt bereikt met de e-mailcampagnes met Mailchimp.
En hier stopt het niet! Nog steeds wordt er doorgewerkt aan verbeteringen van de sites, waaronder betere support voor mobiele bezoeken, het gebruik van notificaties, verbeteren van het aanbod voor adverteerders, et cetera.
Projecttype
Website
Opdrachtgever
Zussenliefde
Werkzaamheden
Responsive Web Design, Digitale Strategie, Mailing Marketing, Hosting, Custom Advertentie Module
”Bob is op alle technische en online vlakken actief voor Zussenliefde. Hierdoor kan ik mij helemaal richten op waar ik goed in ben: het schrijven op mijn website, en contact hebben met mijn lezers.
GraceSchrijft en blogt op zussenliefde.nl